Pages

Thursday 22 August 2013

Hari kedua bersama Gigi Besi



Apa aku rasa?
Rasa cam nak tanggal balik je. Hahaa. Dia tak sakit sgt pun. Cuma lebih mendatangkan rasa ketidakselesaan jek.

Tak sakit sangat?
Rasa sengal2 je. Sbb rasa gigi ketat sgt. Urghh.. so, ikut nasihat doktor la. First week makan benda yg lembut. So, tak perlu kunyah, telan je.

Apa yg aku makan?
Semalam balik je aku trus drive thru Bubur. Otw blk tu, aku singgah Aeon Big tapau susu coklat HL sbg sumber protein aku dan Minuman yogurt sbg bahan pelawas huhu. Petang tu pulak aku melantak eskrem vanilla oreo tu. Perghhh sedapnya..

Perasaan aku sekarang?
Bila la rasa yg tak best ni nak hilang? Syukurlah aku masih mampu mengawal emosi. Harap aku mampu bertahan utk hari-hari berikutnya. Amin...

1 comments:

Lydia said...

ken.. tak sakit kan...cume tak selesa jer.. takpe2.. kejap je tu.. nti lame2 da ok.. :)

amboiiii mcm ni pun still jadi sumber protein.. bla2.. tu.. bagus2..

Post a Comment